ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Az Orvosplaza.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

II.

Általános tájékoztató

az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján

 

  1. A jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikusan jön létre, azt a Szolgáltató nem iktatja, utóbb a szerződés nem hozzáférhető.

 

  1. A szerződés kizárólag magyar nyelven jön létre.

 

  1. A Szolgáltató nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódexnek.

 

  1. A webáruház működésével, a megrendelési- és szállítási folyamatokkal kapcsolatban a fenti elérhetőségeken érdeklődhet az alábbi időpontokban:

 

      Munkanapokon:          hétfő-csütörtök:          09:00 – 16:00

                                         péntek:                        09:00 – 12:00  

                            

  1. Jelen ÁSZF a következő weboldalról érhető el: www.orvosplaza.hu

 

 

III.

REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

 

  1. A www.csm-medical.hu weboldalon vásárló/regisztráló (a továbbiakban: Felhasználó) a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával egyúttal kijelenti, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadja azok rendelkezéseit. Egyúttal hozzájárulását adja ahhoz, hogy a szerződés teljesítése keretében a Szolgáltató az adatait kezelje.

 

  1. Felhasználó kizárólag a magyar jog szerint nagykorú (18. életévét betöltött) személy lehet.

 

  1. A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során a saját, valós adatait köteles megadni. Semmis a szerződés, amennyiben a Felhasználó más személy, vagy valótlan adatokat ad meg.

 

  1. A Szolgáltató nem terheli felelősség:

 

  1. amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait,
  2. s tévesen vagy hiányosan megadott adatokból eredő problémákért;
  3. ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelen személy számára – a Szolgáltatónak fel nem róható okból – hozzáférhetővé válik.

 

IV.

TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK

 

  1. A Szolgáltató által kínált termékek, szolgáltatások az online felületen elektronikusan, továbbá  írásban (levélben, faxon, e-mailben) rendelhetők meg. Az árak magyar forintban (HUF) kerültek feltüntetésre és tartalmazzák a mindenkor hatályos általános forgalmi adót (ÁFA), valamint az egyszeri csomagolás díját. A szállítási díjat az árak nem tartalmazzák.

 

  1. A termékek, szolgáltatások adatlapja tartalmazza:

 

  1. a termék, szolgáltatás nevét;
  2. részletes leírását,
  3. a termékek fotóját – illusztrációként (a megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól)

 

A Szolgáltató nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

  1. Akciós termék és/vagy szolgáltatás esetén a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, az akcióban történő részvétel feltételeiről (amennyiben van ilyen).  

 

  1. Amennyiben a Szolgáltató kellően gondos eljárása ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató köteles felajánlani a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. A hibás áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

  1. A Szolgáltató jogosult előzetes értesítés nélküli árat változtatni.  

 

V.

RENDELÉS MENETE

 

  1. Hogyan rendeljen


            A Webáruházba történő belépés után a kiválasztott árut a  „Kosárba” gomb kattintásával    tudja vásárlói kosarába helyezni. Vásárlásait a „Kosár tartalma” ikonra kattintva követheti         nyomon, módosítást is itt eszközölhet.


            Visszatérhet a vásárláshoz a „Vásárlás folytatása” gombnyomással.

 

            Amennyiben kiválasztotta a megfelelő termékeket, úgy a „Megrendelem” gombbal tudja elküldeni a megrendelését. A termék törlését az „x” (törlés) gomb megnyomásával tudja    eszközölni.


            Következő lépésben a Felhasználó kiválasztja, hogy kíván-e regisztrációt vagy sem. Regisztráció esetén később is be tud lépni a  Webáruház felületére. 

 

            Ezt követően a Felhasználó kiválasztja a szállítási módot. Itt kell megadni a kiszállítási, a számlázási, és a kapcsolatfelvételi adatokat.

 

            Az adatok kitöltése után a „Megrendelem” feliratú gombra kattintva lehet a megrendelést elküldeni a Szolgáltatónak.


            A rendelését – a téves megrendelések elkerülése érdekében – meg kell erősítenie. Ezt „Rendelés Megerősítés” feliratú gombra kattintva lehet megtenni. A rendelésén, illetőleg a          megadott adatokon az „Előző” gomb megnyomásával tud módosítani. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap a rendelésről a megadott e-mail címre.

 

  1. Rendelésének feldolgozása


            A megrendeléseket a Szolgáltató naponta zárja.

 

            A rendelést a Felhasználó kérésére lehet módosítani, kiegészíteni. Arra kizárólag a megrendelés napján, a vevőszolgálati időben van lehetőség!

 

            A megrendelt áru kiszállítása a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 5 munkanapon belül kerül sor.

 

  1. Fizetés


            Lehetséges fizetési módok:

 

  1. készpénzben az áru átvételekor – Ez esetben a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
  2. utánvétellel –  futárszolgálattal, vagy más hasonló szolgáltató igénybevételével kiszállított termék esetén a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak fizeti ki készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
  3. átutalással fizeti ki a Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára, a visszaigazolástól számított 3 napon belül. Az áru átvételére az ellenértéknek a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően válik jogosulttá a Felhasználó.  

 

  1. Az áru átvétele

 

            Kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg a csomag sértetlenségét. Amennyiben azon sérülést észlel, úgy kérje azt jegyzőkönyvezni. Sérült csomagot jegyzőkönyvezés nélkül ne         vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.


            Házhoz szállítással kapcsolatos egyéb információk


            A csomagszállító a csomagokat Magyarország területére a megrendelés visszaigazolását követő munkanapon szállítja ki 08.00-től 17.00. óráig. A szállítás időpontjáról, szállítmány         értékéről, szállítmány nyomonkövető számáról és a csomagszállító elérhetőségeiről a Megrendelő tájékoztatást kap e-mailen.

 

            A kézbesítés sikertelensége esetén a csomagszállító értesítést hagy, melyen szerepel a feladó (Eladó) neve, a szállítási kísérlet dátuma, csomagszállító cég ügyfélszolgálatának és a szállító futárnak az elérhetősége.


            Szállítási díjak (tájékoztató jellegűek, Eladó a változtatás jogát fenntartja):

 

            Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan


            Amennyiben a megrendelt árut a Felhasználó nem veszi át, úgy a visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját Szolgáltató jogosult a Felhasználóra terhelni. Újraküldést kizárólag az áru    ellenértékének és a visszaszállítási költségek előlegzése után köteles a Szolgáltató teljesíteni.

 

  1. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, úgy a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után a Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

  1. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

 

  1. A Felhasználó kijelenti, hogy a Szolgáltatótól megrendelt gyógyászati segédeszközöket nem végfelhasználói célra vásárolta.

 

  1. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

  1. Szolgáltató kizárja a felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek, leírásoknak a Szolgáltatón kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

VI.

ELÁLLÁS JOGA

Fogyasztónak minősülő Felhasználókra vonatkozó szabályok

 

 

  1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

 

  1. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja alapján Fogyasztónak minősül: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;

 

  1. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

  1. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

  1. A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztó viseli. Más költség a Fogyasztót nem terheli, azonban a Szolgáltató jogosult a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárainak megtérítését követelni.

 

  1. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót egyedi gyártású, a Fogyasztó igényei szerint előállított termék esetében, vagy amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

 

  1. Nem illeti meg az elállás joga a Fogyasztót:  

 

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  4. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  5. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  6. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  7. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  8. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  9. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  10. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  11. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  12. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

  1. A Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat átvételét követően a haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó részére az áru ellenértékét, beleértve a szállítási díjat is.

 

  1. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve ha Fogyasztó hozzájárulását adta más fizetési mód igénybevételéhez. A Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

  1. A Fogyasztó köteles az árukat késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató részére visszaküldeni, illetőleg a Szolgáltató meghatalmazottja részére átadni, kivéve ha a Szolgáltató maga vállalat az áru visszafuvarozását.  

 

  1. A Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

 

  1. A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.

 

  1. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

 

  1. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés, vagy rendeltetésellenes használat miatt következett be.

 

  1. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

  1. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, úgy azt a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon teheti meg. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontja irányadó.

 

  1. A Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

 

  1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

 

VII.

Jótállás, szavatosság

 

  1. Kellékszavatosság

 

            A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

            A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

  1. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  2. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat.

 

A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

            A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. Fogyasztónak minősülő Felhasználóval kötött szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon   belüli közlést haladéktalannak kell tekinteni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogot már nem lehet érvényesíteni.

 

            A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a        szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. Hat hónap eltelte után a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. Termékszavatosság

 

            Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

            Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

            A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő        tulajdonságokkal.

           

            Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

            Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával   szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

            A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

            A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

            Felhívjuk a Felhasználó figyelmét arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

           

            Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. Jótállás

 

            Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló    151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató a Fogyasztónak minősülő         Felhasználó felé jótállásra köteles.

 

            A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi,   az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

            A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

            Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve   termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem     érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

            A Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából erednek.

 

4. Eljárás a szavatossági igény esetén érvényesítése esetén

 

  1. A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés a Fogyasztó hátrányára nem térhet el a rendeletben foglaltaktól.

 

  1. A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla, nyugta)

 

  1. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

 

  1. A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

 

  1. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

  1. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

  1. A Szolgáltató – lehetőség szerint – a kijavítást vagy kicserélést 15 napon belül köteles elvégezni.

 

VIII.

Vegyes rendelkezések

 

  1. A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez jogosult közreműködőt igénybe venni.

 

  1. Az ÁSZF bármely rendelkezésének esetleges érvénytelensége nem eredményezi az egész ÁSZF érvénytelenségét.

 

  1. A PANASZKEZELÉS RENDJE

 

  1. A Felhasználó a panaszát a Szolgáltató I. pontban megadott elérhetőségei bármelyiként előterjesztheti.

 

  1. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

 

  1. Az írásban benyújtott panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszolja meg. Válaszát indokolni köteles. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

  1. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

 

  1. A Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

 

  1. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz is (http://fogyasztovedelem.kormany.hu).

 

IX.

Szerzői jogok

 

  1. Az orvosplaza.hu weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az orvosplaza.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

  1. Az orvosplaza.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

 

  1. Tilos az orvosplaza.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az orvosplaza.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

 

  1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 1000,00 Ft, illetve szavanként bruttó 100,00 Ft.

 

X.

Adatvédelem

 

Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-57751/2012

 

XI.

Záró rendelkezések

 

  1. Tárhely-szolgáltató: 

 

           

 

  1. Jelen ÁSZF 2017.12.07 napjától, visszavonásig hatályos. Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi.

 

  1. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

 

  1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

 

 

Nyíregyháza, 2017. december 7.

 

 

Babosi Mérnökiroda Kft.

Szolgáltató